Menu
Verkooptraining trainingen Training

Verbinding maken

Maak meer klanten. Een echte verbinding met de klant zorgt -en dat is bewezen- voor meer succes. Maar hoe breng en houd je die verbinding in stand? Hoe verklein je de kans dat de (potentiële) klant gaat vragen om korting, minder loyaal wordt of ontevreden is? Dat leer je in de training Verbinding maken.

Verbinding maken

In verbinding met de klant succesvoller zijn.

In het kort

Klanten maken

In de training / cursus / workshops / masterclasses /webinars Verbinding maken leer je hoe je in een contact met de (potentiële) klant echt de verbinding maakt.

De echte verbinding maken is enorm onderschat in klantcontact, terwijl bewezen is dat indien de verbinding er niet of onvoldoende is, de kans op succes kleiner wordt. Maar ook de kans dat de (potentiële) klant gaat vragen om korting, minder loyaal wordt of ontevreden is met andere zaken, neemt enorm toe indien de verbinding er niet of onvoldoende is.

Op interactieve en praktijkgerichte wijze leren we hoe je de verbinding oprecht kunt maken op een manier die bij jou past en welke manieren van doen daarbij helpen. Wij zorgen dat jij je dat op een authentieke manier eigen maakt. Daarmee zal je veel plezierige gesprekken voeren en vaker succesvol zijn en ook nog blijere klanten creëren.

De training Verbinding maken bevat een aantal elementen en deze worden altijd op maat gemaakt voor de deelnemers en de specifieke organisatie, zodat het niet alleen naadloos aansluit op de praktijk, maar ook uitermate goed past bij de deelnemers zelf.

Verbinding maken is niet ‘wat een mooi gebouw’ tegen een klant zeggen, maar echt in contact komen met jouw gesprekspartner. N.L.P.-principes spelen een rol, evenals EQ en communicatie. Hieraan wordt in commerciële en klantcontacttrajecten vaak te weinig aandacht gegevens, terwijl het de fundering van de relatie is. Met een goede fundering staat de klantrelatie als een huis. En daarop kun je verder bouwen.

Voor wie

De training/cursus/workshops/masterclasses/webinars Verbinding maken is uitermate geschikt voor teams en/of collega’s werkzaam in één of meerdere van onderstaande functies:

  • Medewerkers met regelmatig telefonisch klantcontact met als doel iets te bereiken
  • Verkopers
  • Accountmanagers
  • Binnendienstmedewerkers die regelmatig bij de klant iets moeten bereiken
  • Callcenter-medewerkers die bij een klant iets moeten bereiken

Het programma wordt op maat gemaakt en afgestemd op zowel de kwaliteiten als de eigenschappen van de medewerkers als de specifieke zaken voor de organisatie. De duur van het programma wordt eveneens in overleg bepaald. Duurzaam en gegarandeerd resultaat zijn daarbij de uitgangspunten in de samenwerking.

Locaties & data

Aanvang kan op verschillende momenten. In overleg wordt bepaald wat passende data en locatie(s) zijn. Het programma wordt eveneens op maat gemaakt.

Investering

De investering kunnen we na een gesprek bepalen. Afhankelijk van aantal deelnemers, locatie, het programma, het resultaat en overige wensen en eisen.

100%

Afgestemd op jouw wensen met 100% gegarandeerd resultaat.

30

Al 30 jaar actief als strategisch partner in talentontwikkeling.

@

Al onze trainingen zijn online mogelijk.

Stel je vraag

Prof Trainingen geeft overal in Nederland trainingen. Dat kan zijn op locatie elders, bij jou in het bedrijf of op één van onze vestigingen.

Meer weten over een training? Neem dan contact met ons op, we vertellen graag meer over de mogelijkheden.

Laat hier je gegevens achter en laat ons weten waarover je graag meer wilt weten. Dan nemen we snel contact met je op of plannen we een afspraak.

  • * is verplicht

Ontvang als eerste

het laatste nieuws

Wij werken samen met

Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies