Menu
Verkooptraining trainingen Training

Structuur in (verkoop)gesprek

Leer je hoe je in een verkoopgesprek structuur krijgt en houdt. Een gebrek aan structuur kan leiden tot geen of onvoldoende resultaat of soms zelfs tot ergernis en misverstanden. Een goed gestructureerd gesprek leidt tot meer resultaat, maar ook tot plezieriger gesprekken.

Structuur in (verkoop)gesprek

Meer structuur is eerder resultaat.

In het kort

Krijg (meer) structuur in jouw gesprek en bereik makkelijker jouw doel!

In de training/cursus/workshops/masterclasses/webinars Structuur in verkoopgesprek leer je hoe je in een verkoopgesprek (zowel telefonisch als face-to-face) structuur krijgt en houdt. Daardoor zal een gesprek veel makkelijker leiden tot het gewenste doel.

Op interactieve en praktijkgerichte wijze leren we hoe je dit kunt bereiken op een manier die bij jou past en welke technieken daarbij nodig zijn. Wij zorgen dat jij je dat op een authentieke manier eigen maakt.  Daarmee zal je veel effectievere gesprekken voeren en vaker succesvol zijn en ook nog blijere klanten creëren.

De training bevat een aantal elementen en deze worden altijd gericht op de specifieke deelnemers en de specifieke organisatie, op maat aangepast, zodat het niet alleen naadloos aansluit op de praktijk, maar ook uitermate goed past bij de deelnemers zelf.

Het feit dat het (te) vaak gebeurt dat er geen of onvoldoende structuur is in het (verkoop)gesprek, leidt met grote regelmaat tot geen of onvoldoende resultaat of soms zelfs tot ergernis en misverstanden. De verkoper is prima in staat te leren om de eigen invloed in te zien en structuur te krijgen en te houden. Het mooie is dat dit ook door de klant als veel plezieriger wordt ervaren. Leer dit op natuurlijke wijze te doen en wordt daardoor (nog) succesvoller.

Voor wie

De training/cursus/workshops/masterclasses/webinars Structuur in verkoopgesprek is uitermate geschikt voor teams en/of collega’s werkzaam in één of meerdere van onderstaande functies:

  • Medewerkers met regelmatig telefonisch klantcontact met als doel iets te bereiken
  • Verkopers
  • Accountmanagers
  • Binnendienstmedewerkers die regelmatig bij de klant iets moeten bereiken
  • Callcenter-medewerkers die bij een klant iets moeten bereiken
  • Servicemedewerkers die bij een klant iets moeten bereiken
  • Management en directieleden die bij klanten iets moeten bereiken.

Het programma wordt op maat gemaakt en afgestemd op zowel de kwaliteiten als de eigenschappen van de medewerkers als de specifieke zaken voor de organisatie. Dan wordt eveneens in overleg bepaald wat de duur van het programma is. Duurzaam en gegarandeerd resultaat zijn daarbij de uitgangspunten in de samenwerking.

Locaties & data

Aanvang kan op verschillende momenten. In overleg wordt bepaald wat passende data en locatie zijn. Het programma wordt eveneens op maat gemaakt.

Investering

De investering kunnen we na een gesprek bepalen. Afhankelijk van aantal deelnemers, locatie, het programma, het resultaat en overige wensen en eisen.

100%

Afgestemd op jouw wensen met 100% gegarandeerd resultaat.

30

Al 30 jaar actief als strategisch partner in talentontwikkeling.

@

Al onze trainingen zijn online mogelijk.

Stel je vraag

Prof Trainingen geeft overal in Nederland trainingen. Dat kan zijn op locatie elders, bij jou in het bedrijf of op één van onze vestigingen.

Meer weten over een training? Neem dan contact met ons op, we vertellen graag meer over de mogelijkheden.

Laat hier je gegevens achter en laat ons weten waarover je graag meer wilt weten. Dan nemen we snel contact met je op of plannen we een afspraak.

  • * is verplicht

Ontvang als eerste

het laatste nieuws

Wij werken samen met

Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies