Menu
Verkooptraining trainingen Training

Omgaan met bezwaren

Maak van een bezwaar een koopsignaal. De natuurlijke reactie van de meeste mensen die klantcontact hebben is over het algemeen verdedigen. Dat kan veel beter, waarbij het ultieme resultaat eigenlijk is om het bezwaar door de (potentiële) klant zelf om te laten buigen naar een koopargument.

Omgaan met bezwaren

Maak van een bezwaar een koopsignaal.

In het kort

Maak van een bezwaar een koopsignaal

In de training / cursus / workshops / masterclasses /webinars Omgaan met bezwaren leer je omgaan met bezwaren die een (potentiële) klant in een gesprek zou kunnen aangeven.

De natuurlijke reactie van de meeste mensen die klantcontact hebben is over het algemeen verdedigen. Dat kan veel beter, waarbij het ultieme resultaat eigenlijk is om het bezwaar door de (potentiële) klant zelf om te laten buigen naar een koopargument.

In de ideale situatie weet de verkoper de bezwaren volledig te vermijden en anders op de juiste wijze om te buigen. Deze zaken worden de deelnemers van de training Omgaan met bezwaren op een natuurlijke wijze eigen gemaakt.

Op interactieve en praktijkgerichte wijze leren we hoe je deze bezwaren kunt vermijden of kunt ombuigen naar een koopargument op een manier die bij jou past en welke manieren van doen daarbij helpen. Wij zorgen dat jij je dat op een authentieke manier eigen maakt. Daarmee zal je veel plezierige gesprekken voeren en vaker succesvol zijn en ook nog blijere klanten creëren.

Omgaan met bezwaren bevat een aantal elementen en deze worden altijd gericht op de specifieke deelnemers en de specifieke organisatie, op maat aangepast, zodat het niet alleen naadloos aansluit op de praktijk, maar ook uitermate goed past bij de deelnemers zelf. Leer dit op natuurlijke wijze te doen en wordt daardoor (nog) succesvoller.

Voor wie

De training/cursus/workshops/masterclasses/webinars Omgaan met bezwaren is uitermate geschikt voor teams en/of collega’s werkzaam in één of meerdere van onderstaande functies:

  • Medewerkers met regelmatig telefonisch klantcontact met als doel iets te bereiken
  • Verkopers
  • Accountmanagers
  • Binnendienstmedewerkers die regelmatig bij de klant iets moeten bereiken
  • Callcenter-medewerkers die bij een klant iets moeten bereiken

Het programma wordt op maat gemaakt en afgestemd op zowel de kwaliteiten als de eigenschappen van de medewerkers als de specifieke zaken voor de organisatie. De duur van het programma wordt eveneens in overleg bepaald. Duurzaam en gegarandeerd resultaat zijn daarbij de uitgangspunten.

Locaties & data

Aanvang kan op verschillende momenten. In overleg wordt bepaald wat passende data en locatie(s) zijn. Het programma wordt eveneens op maat gemaakt.

Investering

De investering kunnen we na een gesprek bepalen. Afhankelijk van aantal deelnemers, locatie, het programma, het resultaat en overige wensen en eisen.

100%

Afgestemd op jouw wensen met 100% gegarandeerd resultaat.

30

Al 30 jaar actief als strategisch partner in talentontwikkeling.

@

Al onze trainingen zijn online mogelijk.

Stel je vraag

Prof Trainingen geeft overal in Nederland trainingen. Dat kan zijn op locatie elders, bij jou in het bedrijf of op één van onze vestigingen.

Meer weten over een training? Neem dan contact met ons op, we vertellen graag meer over de mogelijkheden.

Laat hier je gegevens achter en laat ons weten waarover je graag meer wilt weten. Dan nemen we snel contact met je op of plannen we een afspraak.

  • * is verplicht

Ontvang als eerste

het laatste nieuws

Wij werken samen met

Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies