Menu
Verkooptraining trainingen Training

Koop- en verkoopproces in balans

De meeste verkopers weten precies hoe het verkoopproces verloopt. Maar het koopproces, en in welke fase van dit proces de klant zit, dat is voor sommige verkopers onbekend terrein. Met deze training verdiep je je in beide processen en zorg je dat ze in balans zijn.

Koop- en verkoopproces in balans

Vind makkelijker aansluiting bij de klant en verbeter de resultaten.

In het kort

Stem jouw verkoop af op de fase waar de klant is en bereik makkelijker meer bij jouw klanten!

In de training/cursus/workshops/masterclasses/webinars Koop- en verkoopproces in balans leren we de deelnemers te peilen in welke fase van het koopproces de klant is en hoe het verkoopproces daar naadloos op aan te laten sluiten.

Op interactieve en praktijkgerichte wijze leren de deelnemers hoe dit te bereiken en welke technieken daarbij nodig zijn. Dat maken de deelnemers zich op een authentieke manier eigen. Daarmee zullen ze op een veel effectievere manier veel vaker succesvol zijn en ook nog blijere klanten creëren. De training bevat een aantal elementen en deze worden altijd gericht op de specifieke deelnemers en de specifieke organisatie, op maat aangepast, zodat het niet alleen naadloos aansluit op de praktijk, maar ook uitermate goed past bij de deelnemers zelf.

Het feit dat de verkopende partij vaak in het eigen verkoopproces vast zit en niet goed (genoeg) weet wat het koopproces bij de klant is en waar de klant zich in het koopproces bevindt, leidt vaak tot het niet (efficiënt) tot stand komen van de transactie. De kracht van het naadloos op elkaar afstemmen van het koopproces bij de klant en het verkoopproces bij ons als verkopende partij is enorm. Leer dit op natuurlijke wijze te doen en wordt daardoor (nog) succesvoller.

Voor wie

De training/cursus/workshops/masterclasses/webinars Koop- en verkoopproces in balans is uitermate geschikt voor teams en/of collega’s werkzaam in één of meerdere van onderstaande functies:

  • Medewerkers met regelmatig telefonisch klantcontact met als doel iets te bereiken
  • Verkopers
  • Accountmanagers
  • Binnendienstmedewerkers die regelmatig bij de klant iets moeten bereiken
  • Callcenter-medewerkers die bij een klant iets moeten bereiken.

Het programma wordt op maat gemaakt en afgestemd op zowel de kwaliteiten als de eigenschappen van de medewerkers als de specifieke zaken voor de organisatie. Dan wordt eveneens in overleg bepaald wat de duur van het programma is. Duurzaam en gegarandeerd resultaat zijn daarbij de uitgangspunten in de samenwerking.

Locaties & data

Aanvang kan op verschillende momenten. In overleg wordt bepaald wat passende data en locatie zijn. Het programma wordt eveneens op maat gemaakt.

Investering

De investering kunnen we na een gesprek bepalen. Afhankelijk van aantal deelnemers, locatie, het programma, het resultaat en overige wensen en eisen.

100%

Afgestemd op jouw wensen met 100% gegarandeerd resultaat.

30

Al 30 jaar actief als strategisch partner in talentontwikkeling.

@

Al onze trainingen zijn online mogelijk.

Stel je vraag

Prof Trainingen geeft overal in Nederland trainingen. Dat kan zijn op locatie elders, bij jou in het bedrijf of op één van onze vestigingen.

Meer weten over een training? Neem dan contact met ons op, we vertellen graag meer over de mogelijkheden.

Laat hier je gegevens achter en laat ons weten waarover je graag meer wilt weten. Dan nemen we snel contact met je op of plannen we een afspraak.

  • * is verplicht

Ontvang als eerste

het laatste nieuws

Wij werken samen met

Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies